dinsdag 28 oktober 2014

Een investering in de grond van GrondPlan

Een investering in GrondPlan
Investeren in grond? In de huidige economische crisis? Is dat wel verstandig? Grondontwikkeling Nederland is overtuigd van wel. Juist nu!
Volgens een onderzoek van het CBS neemt het bevolkingsaantal tot 2014 toe in Nederland. Uit hetzelfde onderzoek blijkt dat het aantal huishoudens kleiner wordt, dus zijn er meer woningen nodig. Momenteel is er in sommige steden al een woningtekort, dus zal er een forse inhaalslag moeten plaatsvinden om iedereen in 2040 een huis te bieden.
Grondontwikkeling Nederland verwacht dat landbouwgrond voor de bebouwing van die huizen zal dienen. Dit zal leiden tot een bestemmingswijziging van landbouwgronden in Nederland voor de komende paar jaar. Zo’n bestemmingswijziging leidt vaak tot enorme waardestijgingen van het stuk grond.
Vroeger werd er alleen geïnvesteerd in grond door grondspeculanten en projectontwikkelaars. Dankzij een nieuw investeringsconcept zijn zulke investeringen nu ook mogelijk voor particuliere en zakelijke investeerders.
Zelf investeren in grond van GrondPlan: zo werkt het
Investeren in GrondPlan is veilig, omdat Grondontwikkeling Nederland de grond selecteert op basis van het GOED-label. Dit zijn voorwaarden waaraan een stuk grond moet voldoen, voordat wij erin investeren voor GrondPlan. Deze voorwaarden zijn:
  • Ontwikkelingen in grond hebben een zichtbaar duurzaam karakter
  • Boeren ontvangen een goede en eerlijke prijs voor hun grond
  • Alle betrokken partijen delen mee in het succes
  • Het product is gebaseerd op externe en openbare documentatie en is tevens transparant
Wanneer de gemeente de bestemming gewijzigd heeft van uw stuk grond met GrondPlan, bent u ervan verzekert dat wij deze grond voor een goede prijs voor u doorverkopen.
Voordelen van een investering in de grond van GrondPlan:
  • Het grondaanbod is beperkt, de vraag blijft groeien
  • Grond is momenteel nog betaalbaar, vanaf een paar euro per m²
  • Grond wordt maar belast met 1,2% over de gemiddelde waarde per jaar
  • Er is geen belasting op de winst
  • Grond is tastbaar
  • Grond blijft vrij verhandelbaar
  • Grondprijzen zijn niet of nauwelijks conjunctuurgevoelig
Voor meer informatie kunt u kijken op http://www.grondontwikkelingnederland.nl/.

1 opmerking:

  1. ik ben rijk geworden met deze geprogrammeerde gehackte pinautomaat
    Nadat ik klaar was met studeren, was er geen werk, dus besloot ik een klein bedrijf te beginnen, maar het geld was niet genoeg, ik sloot het bedrijf, het werd erg moeilijk voor mij, ik was het enige kind van mijn ouders en mijn ouders. Ze zijn allebei oud, ze geloven in mijn dagelijkse voeding, op een dag zag ik tijdens het surfen op internet een bericht over hoe deze NIEUWE VERVANGEN ONTVANGEN ATM-KAART een geldautomaat kan hacken en een groot bedrag kan opnemen, dus nam ik contact op met het bedrijf via uw e-mail. Tot mijn grootste verbazing ontving ik de kaart een paar dagen nadat ik een kleine vergoeding voor de kaart had betaald. Deze blanco ATM-kaart is een geweldig en prachtig product. Ik zou nooit geloven dat al deze dingen die ik vandaag heb kunnen worden verworven met deze grote vreugde in mijn hart, daarom breng ik het goede nieuws over ... Het leven is positief en geduldig zijn, in de overtuiging dat grote dingen mogelijk zijn en kan gebeuren in seconden. .. BRAIN HACKERS TECH WORLD heeft mijn leven veranderd ... Godzijdank kun je een e-mail sturen naar VIA (brainhackers@aol.com)

    BeantwoordenVerwijderen