dinsdag 28 oktober 2014

Grond van Grondplan in uw beleggingsportefeuille

Grond van Grondplan in uw beleggingsportefeuille
Ik heb 20.000 euro te besteden. Is grond van Grondplan interessant voor mij?
Meerdere grondaankopen verspreiden het investeringsrisico over locaties en tijd. Met betrekking tot tijd, omdat er niet te zeggen valt wanneer grond van GrondPlan in aanmerking komt voor een bestemmingswijziging. Als u de financiƫle ruimte heeft om een deel van uw vermogen voor onbepaalde tijd vast te zetten is dit de perfecte timing. De grondmarkt heeft de laatste jaren nauwelijks wat laten zien net zoals de gehele Nederlandse economie. Toch is er de verwachting dat dit de komende decennia zal veranderen. Het EIB (Economisch Instituut voor de Bouw ziet 2014 als overgangsjaar en voorspelt dat vanaf 2015 er een sterke groei in de woningmarkt zal gaan plaatsvinden.
Grond is inflatiebestendig, omdat het niet in waarde daalt wanneer er een economische crisis is. Wanneer de bestemming van grond van GrondPlan wijzigt is gebleken dat er een waardestijging plaatsvindt. Alles wijst erop dat grond een schaars product wordt in ons land en daarom is GrondPlan dan ook interessant voor u. De vraag/ aanbod situatie zorgt voor een optimistisch gevoel over de prijsontwikkeling op termijn. De grond wordt voor meer doorverkocht (vanwege de aannemelijke waardestijging) dan wat u ervoor betaalt heeft.
Voor meer informatie kunt u kijken op http://www.grondontwikkelingnederland.nl/.

1 opmerking:

  1. ik ben rijk geworden met deze geprogrammeerde gehackte pinautomaat
    Nadat ik klaar was met studeren, was er geen werk, dus besloot ik een klein bedrijf te beginnen, maar het geld was niet genoeg, ik sloot het bedrijf, het werd erg moeilijk voor mij, ik was het enige kind van mijn ouders en mijn ouders. Ze zijn allebei oud, ze geloven in mijn dagelijkse voeding, op een dag zag ik tijdens het surfen op internet een bericht over hoe deze NIEUWE VERVANGEN ONTVANGEN ATM-KAART een geldautomaat kan hacken en een groot bedrag kan opnemen, dus nam ik contact op met het bedrijf via uw e-mail. Tot mijn grootste verbazing ontving ik de kaart een paar dagen nadat ik een kleine vergoeding voor de kaart had betaald. Deze blanco ATM-kaart is een geweldig en prachtig product. Ik zou nooit geloven dat al deze dingen die ik vandaag heb kunnen worden verworven met deze grote vreugde in mijn hart, daarom breng ik het goede nieuws over ... Het leven is positief en geduldig zijn, in de overtuiging dat grote dingen mogelijk zijn en kan gebeuren in seconden. .. BRAIN HACKERS TECH WORLD heeft mijn leven veranderd ... Godzijdank kun je een e-mail sturen naar VIA (brainhackers@aol.com)

    BeantwoordenVerwijderen