vrijdag 17 oktober 2014

Grondontwikkeling Nederland Ervaringen



Mijn Grondontwikkeling Nederland Ervaringen zijn goed. Het bedrijf biedt goed advies en geeft tevens voldoende informatie, voordat er een besluit genomen moet worden over investeren.

Ik heb geld geïnvesteerd in GrondPlan, omdat ik iets wil nalaten aan mijn 2 kleinkinderen. Iets tastbaars wat met de jaren in waarde stijgt en wat hopelijk voor een goede prijs doorverkocht wordt. Op deze manier kunnen mijn kleinkinderen mij blijven herinneren, wanneer ik er niet meer ben. Want dankzij opa zijn investering zijn ze allebei geslaagd voor hun rijbewijs en is er zelfs nog geld over voor een tweedehands autootje voor gezamenlijk gebruik.

Er zijn meerdere manieren waarop ik iets aan mijn kleinkinderen kan nalaten; beleggen in aandelen, mijn spaargeld aan hun nalaten of investeren in grond. Ik heb voor het laatste gekozen omdat het hoge rendement en lage risico mij aansprak. Ik wil zo min mogelijk risico lopen, omdat ik mijn kleinkinderen echt iets wil nalaten. Grond is een inflatiebestendig goed en daarom zal mijn geïnvesteerde geld niet minder waard worden. Een bestemmingswijziging volgens Grondontwikkeling Nederland Ervaringen is een zekerheid op de door hun geïnvesteerde grond, waardoor ik verzekert ben van het doorverkopen van mijn stuk grond voor een goede prijs.

Grondontwikkeling Nederland Ervaringen biedt gedurende de investering goede begeleiding. Hun professionals staan altijd voor mij klaar, indien ik vragen heb. Ook gingen ze met mij mee voor het opstellen van de leveringsakte door de notaris. Grondontwikkeling Nederland Ervaringen is het gehele investeringsproces betrokken en staat ook echt voor je klaar.

Ik slaap met een gerust hart elke avond, wetend dat mij kleinkinderen later iets hebben om mij aan te herinneren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten