vrijdag 10 oktober 2014

GrondPlan: een slimme investering voor de toekomst



Investeren in grond is interessant omdat de Nederlandse bevolking blijft groeien, terwijl er nu al een woningentekort is. Verder is er een toenemende vraag naar voedsel, waardoor boeren grond zoeken om in te investeren. Zij zoeken geschikte en interessante uitbreidingslocaties om groenten te kweken. Er is dan ook vraag naar grond voor verschillende doeleinden zoals woningbouw, industrie- en recreatie gebieden. Projectontwikkelaars, provincies en gemeentes kochten vroeger grond op, maar nu kunt u als particulier dat ook doen. GrondPlan, van Grondontwikkeling Nederland, helpt u met een investering in een kansrijke kavel als slimme investering voor de toekomst.

GrondPlan helpt u met uw pensioen
Al jaren een populair discussie punt in de Tweede Kamer zijn de pensioenen. Welke maatregelen de regering ook neemt en welke beloftes ze ook doen, uw pensioen zal er niet mee op vooruit gaan. Wilt u meer financiƫle ruimte of vervroegd met pensioen? Neem dan het heft in eigen handen! GrondPlan helpt u om zelf een stevige financiƫle buffer op te bouwen voor nu of later. Er kan een vergelijking gemaakt worden met de opbouw van de gewone pensioenen, namelijk hoe eerder u begint hoe meer u er later van profiteert. Wie op zijn veertigste grond koopt profiteert meer jaren van autonome waardestijging dan iemand die op zijn vijftigste grond koopt. Ook bent u zekerder van een bestemmingswijziging op de grond van GrondPlan terwijl u eigenaar bent. Wanneer u gedurende uw pensioen grond wilt schenken betaalt u minder gift belastingen of erf belastingen.

Veilig sparen met GrondPlan
Nederlanders sparen bij voorkeur met een zo hoog mogelijk rendement. Het nadeel van zo'n hoog rendement is alleen het bijbehorende risico, niemand wil het risico lopen dat zijn vermogen krimpt of erger verdampt. Bij een investering in Grondplan is dit risico beperkt. Grond is een veilige spaarvorm, omdat het zowel inflatie als crisis bestendig is. Ondanks de economische crisis blijft grond stijgen in waarde, terwijl aandelen het slechter doen en de aandelenmarkt voorlopig niet stabieler wordt. Grond neemt in waarde toe door een toenemende vraag naar onder andere woningen. Ontdek waarom grond zowel veilig als rendabel is en investeer in GrondPlan.

Voor meer informatie kunt u kijken op http://www.grondontwikkelingnederland.nl/.

1 opmerking:

  1. ik ben rijk geworden met deze geprogrammeerde gehackte pinautomaat
    Nadat ik klaar was met studeren, was er geen werk, dus besloot ik een klein bedrijf te beginnen, maar het geld was niet genoeg, ik sloot het bedrijf, het werd erg moeilijk voor mij, ik was het enige kind van mijn ouders en mijn ouders. Ze zijn allebei oud, ze geloven in mijn dagelijkse voeding, op een dag zag ik tijdens het surfen op internet een bericht over hoe deze NIEUWE VERVANGEN ONTVANGEN ATM-KAART een geldautomaat kan hacken en een groot bedrag kan opnemen, dus nam ik contact op met het bedrijf via uw e-mail. Tot mijn grootste verbazing ontving ik de kaart een paar dagen nadat ik een kleine vergoeding voor de kaart had betaald. Deze blanco ATM-kaart is een geweldig en prachtig product. Ik zou nooit geloven dat al deze dingen die ik vandaag heb kunnen worden verworven met deze grote vreugde in mijn hart, daarom breng ik het goede nieuws over ... Het leven is positief en geduldig zijn, in de overtuiging dat grote dingen mogelijk zijn en kan gebeuren in seconden. .. BRAIN HACKERS TECH WORLD heeft mijn leven veranderd ... Godzijdank kun je een e-mail sturen naar VIA (brainhackers@aol.com)

    BeantwoordenVerwijderen